W MBP Łódź-Bałuty ul. Osiedlowa 6 przeprowadzone zostały w dniu 12.02.2016 r. zajęcia edukacyjne pt.: "Wędrujemy z książką po świecie uczuć" dla uczniów klasy 2 SP 54 w Łodzi. Prowadziły: A.Cybulska, M.Marchlewska
Zajęcia zostały przygotowane dla dzieci przedszkolnych lub klas początkowych 1-3 na podstawie serii Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne dla Dzieci. Kolejne książki przedstawiają uczucia takie jak złość, smutek, strach, zazdrość, wstyd, radość. Pokazują jak je rozpoznawać, wyrażać, radzić sobie z nimi, w jaki sposób rozwiązywać problemy.
Spotkania edukacyjne mają na celu wspomaganie wszechstronnego rozwoju dziecka poprzez kształcenie inteligencji emocjonalnej i społecznej, rozwijanie kreatywności, wyobraźni, samodzielnego myślenia, rozwijanie słownictwa, umiejętności wyrażania własnych uczuć oraz rozpoznawania ich u innych. Jako nauczyciele bibliotekarze pragniemy pokazać książkę jako źródło pomysłów, zabaw, nauki. Przekonujemy, że warto korzystać z lektur, które nie tylko dają rozrywkę ale też pomagają w małych i dużych sprawach.
Zajęcia są częścią edukacji czytelniczej realizowanej przez bibliotekę.
Zajęcia zostały przygotowane dla dzieci przedszkolnych lub klas początkowych 1-3 na podstawie serii Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne dla Dzieci. Kolejne książki przedstawiają uczucia takie jak złość, smutek, strach, zazdrość, wstyd, radość. Pokazują jak je rozpoznawać, wyrażać, radzić sobie z nimi, w jaki sposób rozwiązywać problemy.
Spotkania edukacyjne mają na celu wspomaganie wszechstronnego rozwoju dziecka poprzez kształcenie inteligencji emocjonalnej i społecznej, rozwijanie kreatywności, wyobraźni, samodzielnego myślenia, rozwijanie słownictwa, umiejętności wyrażania własnych uczuć oraz rozpoznawania ich u innych. Jako nauczyciele bibliotekarze pragniemy pokazać książkę jako źródło pomysłów, zabaw, nauki. Przekonujemy, że warto korzystać z lektur, które nie tylko dają rozrywkę ale też pomagają w małych i dużych sprawach.
Zajęcia są częścią edukacji czytelniczej realizowanej przez bibliotekę.
MM
0 komentarze:
Prześlij komentarz