W dniach 8-15 maja jak co roku Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich organizuje Tydzień Bibliotek - program promocji czytelnictwa i bibliotek. Ma on na celu podkreślanie roli czytania i bibliotek w poprawie jakości życia, edukacji oraz zwiększanie prestiżu zawodu bibliotekarza i zainteresowania książką szerokich kręgów społeczeństwa. Hasłem Tygodnia Bibliotek 2016 jest „Biblioteka inspiruje”. Poznaj nasze propozycje na ten wyjątkowy czas.
RozeGRAj to z Biblioteką – harmonogram działań w Tygodniu Bibliotek
Poniedziałek 9.05
10.00-11.30 „Cyfrowe gry... z kaligrafią w tle” - lekcja biblioteczna z kl. IV SP im. Orła Białego w Lutomiersku
10.00-12.00 „Wywieranie wpływu na ludzi. Wokół reklamy” - lekcja biblioteczna z kl. V SP 199
13.00-14.00 Gry „kartkowe” dawne i nowe - lekcja biblioteczna z SP 23
Wtorek 10.05
8.55-10.00 „Dopalacze – niebezpieczna zabawa” - lekcja biblioteczna w SP 116
9.00-10.30 „Cyfrowe gry... z dawną szkołą w tle” - lekcja biblioteczna z kl. III SP 160
13.00-15.00 „Najstarsza gra strategiczna świata” - warsztaty dla nauczycieli; zapisy: informacja@pbw.lodz.pl, tel. 42 636 12 50
Środa 11.05
10.00-11.00 „Dawne i nowe zabawy podwórkowe” - impreza plenerowa w SP 46
10.00-11.30 „Cyfrowe gry... z kaligrafią w tle” - lekcja biblioteczna z kl. III SP 152
10.00-12.00 „Planszowe granie i zagadek odgadywanie” - zajęcia dla dzieci z PM 8
12.00-15.00 Mini turniej/warsztat szachowy
13.15 „Czy znasz ten cytat, czy znasz tę postać? Wirtualna gra literacka” – wręczenie nagród uczestnikom konkursu
Czwartek 12.05
10.00-11.30 „Cyfrowe gry... z kaligrafią w tle” - lekcja biblioteczna z kl. III SP 152
13.00-14.00 „Gry bez prądu” - warsztaty dla nauczycieli; zapisy: informacja@pbw.lodz.pl, tel. 42 636 12 50
Piątek 13.05
10.00-11.30 „Cyfrowe gry... z Tuwimem w tle” - lekcja biblioteczna z kl. II SP 46
11.45-12.45 „Spotkanie z dawnymi grami” - lekcja biblioteczna z kl. II SP 46
11.00 -12.00 „Czytanie jest zumbastyczne” - happening w przestrzeni miejskiej z SP 160
12.00-14.00 „Najstarsza gra strategiczna świata” - warsztaty dla uczniów
0 komentarze:
Prześlij komentarz