„Wprowadzenie do edukacji przyszłości” to tytuł V konferencji on-line zorganizowanej przez Polski Uniwersytet Wirtualny oraz Akademię Humanistyczno-Ekonomiczną w Łodzi. Adresatami były osoby zainteresowane e –learningiem i funkcjonowaniem w Internecie, w szczególności zaś nauczyciele różnych poziomów nauczania – od przedszkolnego do akademickiego. Wśród szczegółowych zagadnień, jakie zostały omówione podczas łódzkiego spotkania wymienić można:
• postawy i relacje socjopedagogiczne w grupie osób uczących się on-line;• e-learning jako nowy paradygmat komunikacji w dyskursie akademickim i pozaakademickim; naukowa, dydaktyczna i wychowawcza rola uczelni w erze cyfrowej;
• naukowa, dydaktyczna i wychowawcza rola uczelni w erze cyfrowej;
• e-learning na rzecz rozwoju społeczeństwa wiedzy;
• komunikacyjne strategie tworzenia społeczności na zajęciach on-line;
• media społecznościowe a edukacja;
• związki pomiędzy postawą edukacyjną a rozwojem podmiotowości i kreatywności wśród studentów uczących się on-line.
• kompetencje nauczycieli wykorzystujących techniki i metody kształcenia na odległość: psychologiczno-pedagogiczne, komunikacyjne, autoedukacyjne, kreatywne, informatyczne;
To z pewnością również obszar zainteresowań pracowników PBW. W konferencji udział wzięli Katarzyna Figurska, Monika Wachowicz i Piotr Szeligowski.
KF
Fot. KF
0 komentarze:
Prześlij komentarz